REŽIM DNE


6:30 - 8:20           scházení dětí v MŠ do 8 hodin, volné spontánní hry a činnosti v centrech                                     aktivit ve skupinách a individuálně, pohybové aktivity, hygiena, 

8:20 -  9:00         přesnídávka: :8:20 - Motýlci, 8:30 - Berušky

9:00 - 9:45:          Po svačině se děti postupně scházejí v ranním kruhu. Cílem ranního kruhu                                  je  vést děti k tomu, aby si při vzájemném sdílení naslouchaly, aby s                                              seznámily s tématem dne, co budou dělat, ze kterých činností si mohou                                      vybrat. Když se děti seznámí s programem dne, zvolí si činnost z nabídky                                   v centrech aktivit. V umožnění samostatně si zvolit činnosti v centrech                                         aktivit, podporujeme zodpovědnost, samostatnost, aktivní účast,                                                   samostatné myšlení, radost a podporu zájmů.

                              Po ukončení činnosti se děti opět sejdou v kruhu – hodnotícím (formou                                        formativního hodnocení), kde mohou zhodnotit svou práci, co se jim                                            povedlo či nepovedlo, nebo jestli by něco změnily. Kdo jim při práci                                              pomohl  a co se nového naučily, objevily. Jak se cítily, koho by ocenily                                          apod. 

9:45 - 11:20          příprava na pobyt venku, pobyt venku - vycházka

11:20 - 12:00       oběd: 11:20 - Motýlci, 11:30 - Berušky

12:00 - 14:00       hygiena, příprava k odpočinku, odpočinek, náhradní "nespací" činnosti,                                        zájmové kroužky 

14:00 - 14:20       vstávání, převlékání, hygiena

14:20 - 14:45       svačina

14:45 - 16:00       odpolední činnosti a hry podle volby dětí, rozcházení dětí


Režim dne není závazný, je pružný, flexibilní, umožňuje začleňování zvláštních akcí (návštěvy rodičů, návštěvy divadelních představení, nepředvídané události apod.).
Zohledňuje momentální situaci, náladu skupiny. 

© 2021 - Mateřská škola Prostějovičky, příspěvková organizace
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky